top of page

Поширені запитання

Оновлено: 27 квіт. 2022 р.

• Який термін віддачі фотографій?

Від 10 до 45 робочих днів, залежно від обраного пакета. Докладніше в розділі "Ціни" на сайті.

• Чи допомагаю я з вибором одягу та локацій, організацією фотосесії?

Однозначно! Для гарного результату моя робота починається з моменту бронювання дати. Я завжди на зв'язку.

• Чи допомагаю я в процесі зйомки?

Ми вперше, не знаємо як стати, куди подіти руки, що робити? Я за живі, природні фото, без викладання в кадрі людей та рук, тож відповідаю – розслабитися.

Хоча, звісно, ​​завжди підказую, якщо можна покращити кадр. Але якщо бачу, що розслабитися не виходить, у мене завжди є добірка поз та ідей на всі випадки життя для вашого натхнення.

• Чи виїжджаю я до інших міст/країн на зйомку?

Із задоволенням! За умови компенсації проїзду та проживання.

• Чи я віддаю вихідні файли?

Не віддаю, і про це є докладний допис у блозі на сайті.

• За який час краще бронювати дату?

Сімейні/lovestory фотосесії приблизно за 2 тижні/місяць, залежно від сезону та бажання потрапити на вихідний день. Весільні – чим раніше, тим краще. В ідеалі за кілька місяців.

• Чи зберігаю я ваші фотографії на випадок втрати даних?

Протягом 3-х місяців ваші фото гарантовано зберігаються на моєму жорсткому диску на випадок, якщо не скачали, або інших складнощів.

• Чи можлива зйомка на умовах конфіденційності?

Я не беру доплат за прохання не публікувати ваші фото, але це має бути оговорено заздалегідь.

• Чи можна додатково замовити фотокниги/бокси з фото/флешки незалежно від пакета або окремо від включених у прайс, для рідних?

Звісно. Бокс з надрукованими фото та флешкою ​​від 1000 грн., преміум-фотокниги з тканини або дерева від 1500 грн.

Якщо виникають питання напишіть їх, будь ласка, в коментарях.

Включу відповіді на них у цей перелік :)





64 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page