top of page

Чому я не віддаю вихідні файли

Оновлено: 27 квіт. 2022 р.

Я не віддаю вихідників.

По-перше, завжди цікавить навіщо вони? І навіщо тоді обробляю фото.

По 2, я ж віддаю не 20 знімків, а 150, а іноді навіть 200-300.

Якщо ви переживаєте, що я видалю щось важливе, це не так. Багато фото зі зйомки виходить тільки тому, що я клацаю без кінця! Найчастіше серіями. Щоб не пропустити жодного важливого моменту, я можу зробити 2000 кадрів.

І в процесі відбору більшість із них це сміття. Закриті очі, а якщо фотосесія сімейна – набагато більше шансів, що хтось один почне говорити, моргати, відвернеться. Розфокусні кадри, невдало кадровані, сотні однакових дублів.

Це все я спочатку назнімаю, а потім годинами відбираю, роблю таку роботу, щоб ви отримали всі найкращі фото, і якщо після цього ще виникає питання про вихідники навіть трохи прикро стає.

Якщо вам не до вподоби обробка фотографа, тоді потрібно просто звернутися до того, хто до вподоби. Нічого такого немає в тому, що не всі сходяться погляди.

До того ж, я інколи знімаю деталі і заздалегідь думаю, що і як кадруватиму, редагуватиму, у сирому вигляді це виглядає як обрізані частини тіла, або невдалий кадр. А ось після обробки інша річ.

І на останок, щодо сирого вигляду. Я фотографую у форматі RAW. Що так і перекладається – сирий. Це файл, який спочатку просто містить інформацію про знімок, але готовим до друку та публікації не є. Більш того, важить від 30 мегабайт, і не на кожному пристрої відкриється без додаткових програм.

А тепер помножте 30 на 2000 кадрів, вам хочеться завантажувати 60 гігабайт?

Коли у мене замовляють фотосесію, я роблю все, щоби клієнти були задоволені результатом. Результат моєї роботи – це гарні знімки в авторській

кольорокорекції та ретуші, над якими я працюю і стараюся.


Сподіваюся, я відповіла на запитання тих, кого ця тема турбує


109 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page