top of page

Тривалість фотосесії

Оновлено: 27 квіт. 2022 р.

Чому зйомка триває саме дві години?

А чи можна нам 1? Ми за годину впораємось! А якщо знадобиться більше часу?

Відповідаю одним дописом на всі запитання, і поясню, чому оплата не погодинна.

Я не хочу, щоб під час фотосесії ви дивилися на годинник. Цей час потрібно приділити емоціям, почуттям, проживати момент, який ви захочете потім переглядати на світлинах через рік.

Як показує практика, 2 години - час, якого достатньо з головою, щоб відзняти і сімейні кадри та lovestory прогулянку.

Час, який я вказую у прайсі орієнтовний.

Адже скільки б ми не знімали, я завжди віддаю обіцяний результат 80-120 фото (за секретом скажу, у 80% випадків більше). Просто комусь потрібно 40 хвилин, щоб я зрозуміла, що можна не продовжувати, а бувають сім'ї з дітками, яким потрібен час, щоб малюк звик до камери, або виникає бажання зупинитися на локації по дорозі до основної, або ідеї з'являються одна за одною. не хочеться у розпал натхнення закінчувати.

Я не ставлю таймер, і якщо хочеться перепочити, випити кави, втілити більше ідей, або трапляються затримуючі обставини, час може і збільшитися, так само як і кількість фото. І за це я не беру жодних доплат, хочу, щоб усе було заради творчості, натхнення та ваших цінних спогадів.


149 переглядів1 коментар

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page